onsdag 10 juni 2009

Tillfälligt avbrott

Den här färden mot ättestupan har alltmer kommit att anta formen av en dagbok. Fast det är väl okej? Jag vill minnas att bloggande betraktades som elektroniskt dagboksskrivande innan det upphöjdes till den nya tidens media och gammelmedias motsats.

Du som följt mina tankar vet att det handlat mycket om hälsa och sjukdom på sistone. Jag har något skit i kroppen som helt enkelt inte vill ge sig varken av eller till känna. Men min doktor jobbar på saken och i väntan på resultat tar jag det väldigt lugnt. Jag måste göra det eftersom jag inte orkar annat.

Så färden mot ättestupan taggar ner ambitionerna ett slag. Jag stänger inte på grund av sjukdom, men jag drar ner på tempot. Men lägger samtidigt på alla kol för att snart vara tillbaka i gammal god form igen.