måndag 25 januari 2010

Och sen då?

Med två arbetsveckor fullbordade går jag nu in i den tredje. Och allt är precis som förr. Förutom ärren på min kropp och medvetandet om att om en dryg månad är jag framme. Vid ättestupan. Målet? Nja, snarare en hållplats kanske.

För vad händer sen? Det här bloggandet var bara tänkt att hålla på under ett år: det sista på femtiotalet. Sen skulle det vara över. Nåt annat kanske får ta vid. Men vad?

Jag vet inte ens om jag ska fortsätta. Fast jag måste medge att det blivit en rätt trevlig vana att prata av mig en stund. Både med mig själv och med dig. Så kanske fortsätter jag med det. Men under vilken form?

Ideéer och tankar i den vägen mottages tacksamt. Fast eftersom jag inte har någon kommentarfunktion här så får man mejla mig: goran.tonstrom@gmail.com

Jag ser fram mot intressanta uppslag och idéer. Så SHOOT!